oh, sunnyday!

jag & rebe♥


Fick just håltimme, har den till klockan 12.40
så jag & evy taggar nog stan för att fortsätta jakten
på nya bikini's.

Btw, jag & mli har bestämt oss för att bli blonda
när, hur & var säger jag inte! haha
vi vill göra ngt radikalt, ngt nytt
visst, blond av alla färger, men de är som att
de känns som att de är största förändringen vi kan göra
röd har hon haft, brunt har vi haft både mörkt & ljust, svart har jag haft osv
vi har exakt samma naturliga hårfärg, mörkblont, så vi är rätt ljusa av oss by nature! haha
roligt att vara olik sig inför sommaren, vi taggar åsele, damn, vi ska ha galet kul!
vet att jag tjatar om denna åselemarknad, men de är värt att tjata om! :]]] hhihih

hursomhelst, pratade med stephanie igår
du är saknad bruden!

Det var cirkus -30 grader imorse, nu har solen kommit fram
temperaturen sjunker också!
de är blå himmerl, typ inga moln..
that's how we like it!

hoppas ¨på finare väder till helgen & mildare temperatur
ingen skulle klaga iaf,
skoteråkarna skulle bli overhappy
& allt annat folk också! hihi

JUST NU ÄR TJOFISA HOS DOKTORN
OMG, LYCKA TILL ;O;O;O;O;O ! ♥
btw, jag påminde henne om lärarna (A)
dock hade hon redan snacka med dom, men iaf :]

blir nog ume i helgen, med Mli :) !
LEDIGHET; KOM TILL MIG NUNUNUNUNUNUNUNUNUNU.

nu blir ni less på att läsa, om ni ens gör det?
aja, peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0