efter regnet kmr solsken



på bilden ser ni rickard & adam
måste säga att jag har bildbrist på datorn
har alla bilder osv på mitt usb-minne..
som jag inte hittar :@
så får typ ta och leta ikv, inte kul!

ska även plugga ikv
känner mig lite duktig faktiskt
många tror mig inte när jag säger att jag ska plugga
men de är faktiskt sant :]

snart har vi matte
ska jobba sten hårt ;)
jag har haft arbetssätt & lärande med evy
medans resten av klassen har haft sovmorgon.. inte okej!

ska kolla efter näspiercing idag tror jag
funderar också på att köpa löshår :)
fast vil färga håret innan..
men ja, vet inte hur jag ska göra
we will see

ska fokusera på matten nu
hare bäst!
puss

Kommentarer
Postat av: matilda

haha... vi saknar dig med :)

2010-02-03 @ 21:36:20
URL: http://ssmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0