blablabla

människan är som en tavla
men andra ord så är du en tavla
vem ska få måla din tavla?
(skrivet av ngn gubbe)


...........

nu sitter jag & har varit duktig
har läst ut en engelska bok & gjort lite matte
idag blev de inge fynd på stan för att jag tog tidiga bussen hem
orkade inte vara på stan idag, ville hem :)

imrn åker jag till dorotea
ska nog träffa rebe, kanske lovisa & matilda om dom hade skjuts (?)
de är vad jag hört iaf :)
hoppas de iaf!
annars har jag inte planerat ngt speciellt
bara tare lugnt, gjort bort de mesta pluggningen denna vecka
känns skönt dock
nästa vecka ska jag börja plugga inför samhällskunskapen, men de är då :)
ska göra allt annat nu medans de finns tid över.

alexander & jonte sitter i käket och skrattar, ser på youtube videos
dom garvar som tusan! :p

ska nog duscha snart sen ska jag nog hoppa i säng, kanske inte kmr somna,
men sjukt skönt att bara ligga under täcket också :)
åh, jag har fortfarande inte hittat usb-minnet :\
ska leta nu ett tag.. annars ger jag upp
jag vet att de ska va här någonstans.. åh.. less jag blir!

och så idag så blev de ngt fel på mitt lås som jag köpte för att de blev fel på mitt förra också
jag satte dit den nya låset i förrgår..
idag kunde jag inte få upp de så jag fick gå till skolvärdarna för att jag skulle få knipsa låset
först gick jag till deras kontor då kom den korta coola gubben ut,
och bah; ah?
jag sa att jag ville knipsa låset då sa han att jag skulle gå till kvinnan som satt i cafét
när jag kom fram till henne och hann inte ens säga att jag skulle knipsa låset sa hon
att jag skulle gå till mannen som satt och fika.
jag gick fram till honom och sa att jag ville knipsa låset, han tittade på sin halvätna macka och sin kaffekopp
jag sa bah; jag kmr om ett tag
jag och evy fick världens skrattanfall
senare gick vi tillbaka då var vår gubbe försvunnen som tur va fick vi tag på honom och han knipsade mitt lås.
och jag fick min jacka, väska & dator! tummen upp :)

aja nu ska jag inte babbla på ngt mer
pusspuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0