back on track!



denna figur är mkt saknad
älskar dig sötmos

---

då var man återigen i umeå
träffat Lars Lilja idag också..
en känd politik snubbe från vännäs.
idag ska jag troligen till stan för att
kolla efter piercingar, både till mig
& min kusin som beställde ngn slags piercing.

ihelgen taggar vi www, hoppas de blir en bra helg!
lär bli rätt mkt folk vad jag förstår, och disco på lördag (?) dunno.
men iaf, igår tog jag de mest lugnt, var ute sen gick jag hem och sov
klev upp 5 imorse, missade nästan bussen t.o.m.
segade som fan idag, fast jag var ändå pigg.. bra kombination?

slutar 15.40 idag, arbetssätt & lärande som hindrar mig från att sluta tidigt som alla de andra i klassen, tur att evy också går den kursen!
hehe. vill ha helg :(
ikv ska jag plugga samhällskunskap, jihoo...

aja ska sluta babbla nu.
puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0