b-b-b-brudar!♥



en del av helgen kmr nog spenderas med dom här heta b--b-b-brudarna!
annars ska jag träffa mina kusiner & några andra :)

har haft 3dagars huvudvärk & illamående
idag är jag på skolan, skulle aldrig åkt hit
mår värre än igår & känns som att jag ska spy
inte alls trevligt!

mamma sa att jag ska gå till skolsköterskan för att kolla upp det
så snart ska jag dit.. fyfan asså!
de är så jävla ljust ute de gör inte saken bättre!
fan va jag klagar!

illa måendet + huvudvärken = dålig dålig dålig koncentration!
den här dagen kmr bli lång..

sen klockan 4 åker jag buss i 3timmar, hoppas jag klarar av de..
men får väl tänka på att när jag kmr fram träffar jag personer
som jag saknat nu under veckans gång & kmr ha roligt med..
eller ja, så mkt de går vill säga
hoppas jag mår bättre imrn!

ska sluta skriva nu, men kanske skriver senare!
pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0