alla hjärtansdag

glad alla hjärtans dag till er alla!♥

idag blev de skoter för min del, vaknade upp gick & väckte de andra
sen så for jag hem tog på mig skoter kläderna & åkte iväg med skotern
åkte förbi rebe en sväng & hälsade lite snabbt :)
sen åkte jag till farmor & körde omkring lite sådär
sen satte vi oss & fika och pratade lite allmänt om allt från himmel och jord
sen körde vi lite till, sen åkte vi hemmåt
träffade Lina, Moa, Elin & karro påväg hem till dorotea
dom hade varit ut en sväng & myst med fika :)
varmt ute & skinande sol, perfekt!

igår var jag till vmina över dan, gick runt & kollade lite på skotrar & den lilla marknaden dom vmina hade att erbjuda
sen kollade vi på när "is-stolps-sittarna" fick kliva ner och fick 4.000kr/vardera + middag för 2 på hotellet
sen sjöng sandra dahlberg 5låtar från hennes album & tidningen knäppte kort på¨vinnarna
dom hade suttit på stolparna i 2 dygn, från torsdag - fredag, drygt!
fick höra att dom fick gå på toa var tredje timme eller ngt sånt, annars fick dom sitta där och försöka hålla sig på stolpen utan att ramla ner :p

sen gick vi bara runt i vmina & chillade :p
vi tävlade också vem som fick flest "hejningar" av motsatta könet, killarna hejade på tjejer & tjejerna på killar
haha, jag och hanna gick så tutade bilar på oss.. vi garva sönder :p
sen åkte vi hem till dorotea & var mest ute och kuta runt

jag & hanna hade sett en mattias & hans kompis inne på folkan
sen på kvällen när jag var i dorotea tog jag boa's mobil & ringde folk som jag inte kände
& då var de en jonke som jag snackade med i typ 1timme (?) och då kom vi fram till att de var han som suttit inne på folkan med mattias :s SCARRY SHIET!
Hanna pratar förövrigt lite med mattias så vi visste som vem han var.. men de var liksom, en på miljonen att just han i arbetsbyxor skulle just vara boa's kompis :p adam visste också vem de var! haha

nu snart ska jag käka kyckling med ris & till efterrätt blir de semlor, mums!
men ni får som sagt ha en jätte trevlig dag så skriver jag nästa inlägg imrn!
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0