2010-02-13



glömde skriva ett inlägg från igår 13/2

de är ett rätt viktigt datum eftersom de är
min & emils 3månaders dag
»jag älskar emil mer än allt, mitt hjärta dunkar för honom
skulle aldrig byta bort honom för någonting
inte ens för 23871381721392183.98392183193 miljarder
inte en chans, pengar betyder ingenting, men emil betyder allt!
jag vet att jag kanske inte är den mest perfekta flickvännen
en kille kan önska sig, men jag är den jag är & emil älskar mig
för den jag är, och de är jag så sjukt tacksam för!
jag har aldrig behövt spela någon jag inte är, inte ens första gången
vi träffades, man kan va sig själv i hans sällskap
han är så sjukt perfekt, & han är min,
vet inte hur jag ska förklara hur mkt jag älskar honom
finns fan inte ord på det, visst jag skulle kunna säga
"jag älskar dig mer än vad de finns stjärnor"
men de räcker ändå inte, och saken är den att jag driver inte
de är sant, så jävla king!
det finns ingen annan för mig, vill inte ha någon annan
skulle kunna dö för dig emil, helt ärligt
i'm fucking crazy about you!

så jag vill bara säga, att dom här 3månaderna är nog de bästa i mitt liv
& de finns många andra tillfällen som varit bäst
men tiden med emil toppar alla listor

Varje sekund, varje minut, varje timme, varje vecka, varje månad
med emil, de är fan de bästa som händer i mitt liv
förövrigt är ser väl inte mitt liv så speciellt ut, än för någon annan
men de är min pojkvän som gör de speciellt
Emil, you always gonna be my bby!«

JAG ÄLSKAR EMIL PAULSSON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0