the one who makes me feel good

Är det bara jag och viktor som tycker att en natt känns som en evighet
när man är ifrån varandra?
---------------------------------
Godmorgon bloggen,
på bilden ser ni min största kärlek i livet, viktor granlund som just
nu är i vilhelmina och arbet :)
själv vaknade jag för inte så länge sedan, max 1halv timme.
vaknade förstås halvt imorse när viktor skulle iväg, sen somnade
jag om ganska så omgående!
När jag kom ner hade mormor och morfar varit förbi, synd att
ingen väckte mig då? för dom kom ju hit för min skull :p
anyway, dom hade med sig tårta till mig, så när jag kom ner
tog jag och mamma varsin bit!
fatta vad god den var, förhoppningsvis kanske de finns lite kvar?
hehe.
rubriken kanske är felstavad eller ngt, men som dom flesta vet
suger jag big time på engelska :p inte mitt starka ämne så att
säga. :)
-----------
skriver mer senare, nu ska jag odla på marijuana land! ;)
puzz

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår att du saknar Viktor när han åkt! Fast idag fick du bli överraskad när han kom hem tidigare :P

Kram

2010-12-15 @ 14:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0