sometimes i wish i were you

gårdagen var ba skit, först och främst fick jag åka ner till sjukan vid 10,
och då var jag tvungen att träffa en läkare för sköterskan ville inte sätta
in droppet för min arm var så svullen och hård, och jag hade sjukt ont!
så jag fick åka hem igen och komma dit senare vid 1 tiden. så jag for hem
och for tillbaka klockan ett och då fick vi vänta i 2h, innan vi fick hjälp
och jag hade så sjukt ont.. och då kom läkaren iaf och ba jag vill ha ett
blod prov, och jag hade redan en nål i armen men den funkade inte,
så då försökte 3st få blod av mig, slutade med att dom stack mig 6gånger,
och sista gången var på FOTEN! jag dog, det gjorde fruktansvärt ont,
och jag ba de gör ondare nu än tidigare, då sa läkaren att min kropp mår
så pass dåligt nu, så allting gör extra ont.. jo, de kände jag!
fast jag var hem en timme mellan detta också, var tvungen att äta ngt.
-----------------------------------------------------------------------------------
nu är jag sjukt less på detta stickande, och all smärta!
tänka sig, dom har stuckit sönder mina armar så nu måste dom börja
på fötterna, de är fan sjukt egentligen, agnes sa att hon typ aldrig tagit
blodprov i sitt liv, du har så sjukt tur agnes! vi kan byta..
och ibland önskar jag att det inte var jag som hade son otur, att jag kunde
ha lite "medicinsk-tur" hehe. aja
-----------------------------------------
jag skulle ju skriva ett inlägg efter jag varit på sjukan, men blev tyvär inget.
filåt!
men efter sjukan hämtade vi anton & adam och hyrde 3filmer, chips & krokar
och julmust. himla gött ;D
vi hyrde, hot tub timemachine, the crazies & boogeyman 3 :p hehe
fast adam och anton såg bara dom 2första.
det var min kväll i helhet, vi var bara hemma igår för jag hade jävligt ont,
och jag orkade inte gå ut.. haha, faktiskt jag gjorde inte det, otroligt nog!
aja, nu ska ja fortsätta göra ingenting.
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0