snodde av lovisa, så det blir ett sånt där tidsfördriv

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja har ju gjort en del som jag inte gjort förut, men liksom, ny dag och nya händelser!
. Höll du några av dina nyårslöften? nej, för jag hade inget.. eller jo jag skulle ha, men jag sket i det!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? mina kusiners syster blev nyligen mamma :)
4. Dog någon som stod dig nära? nej
5. Vilka länder besökte du? italien
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? jag har allt, så det tar jag med mig till det nya året, sen kan det hända att jag hittar ngt nytt
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 19/7
8. Vad var din största framgång 2010? jag flyttade till umeå och kröp ur mitt skal, är inte lika blyg och jag har fått nya polare pga det!
9. Största misstaget? att låta vänskapen mellan jag,lovisa,rebe gått så långt att vi knappt pratar med varandra längre.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? ja, dåligt blodvärde så har fått blod, opererat benet för 5gången så har haft ont pga det, annars har jag bara varit förskyld
11. Bästa köpet? typ min dator :D
12. Vad spenderade du mest pengar på? bensin, mat, kläder osv
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? absolut! blev tsm med viktor! och blivit ännu mer tajt med matilda!
. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2010? jadu, är ju en del :p
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med 2009? är faktiskt rätt blandat dedär, beroende på vad man syftar på
16. Vad önskar du att du gjort mer? vet inte riktigt
Vad önskar du att du gjort mindre? ingen aning
Hur tillbringar du julen? med pappas sida av familjen :)
19. Blev du kär i år? kan jag lova!
21. Bästa boken du läste i år? bok?
22. Största musikaliska upptäckten? no idea
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? kommer inte ihåg faktiskt!
25. Något du önskade dig och inte fick? inget jag kommer ihåg
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? - jag spenderade min födelsedag på lassa i ume :p
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? fått ut det bästa av detta år, så ne!
28. Hur skulle du beskriva din stil 2010? har inte riktigt veta vars jag har mig själv, men börjar bli "mig själv" igen, bara hälsan blir bättre så blir jag bättre!
29. Vad fick dig att må bra? vänner, min underbara pojkvän och min familj!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? viktor, hehe..
31. Vem saknade du? mli, lovisa, rebe och en del av mina gamla klasskompisar! 
32. Den bästa nya personen du träffade? viktor granlund, helt klart♥, även jannike! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0