snart är det nyår

Nu har jag varit tvungen att åka ner till sjukan återigen, fast denna gång
behövde jag bara sticka mig 2gånger :)! wiohoo
vet att det är mkt snack om stickningar och sjukan just nu i bloggen,
kanske inte så intressant, men jag har inget annat att skriva om när det
är de enda som händer mig.
--------------------------------------
Fast snart ska jag och viktor till vmina, fixa lite tills nyår, vilket känns bra!
taggar faktiskt nyår, och jag hoppas att jannike följer, vill inte att du ska
stanna hemma inte! gummsilumsan♥
Det blir nog bra i saxnäs, fast allt kan ju faktiskt bli bättre än fjolårets nyår!
dock var början himla mysig på förra.. :p hehe
---------------------------------------------------------
Hade tänkt köpa en klänning till nyår btw, men blev inge av, har inte hunnit
och har inte haft pengarna, eller har lagt dom på annat :p
så får bli någon av dom få jag redan har, vilket känns ganska så tråkigt
faktiskt, man vill ju trots allt klä upp sig i ngt nytt när man firar in det nya året :)
ersh, då får jag satsa mer på mitt utseende nästa år? haha
-----------------------------------------------------------------------
ne nu ska jag spela lite wii innan vi ska åka!
puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tycker du är härligast? Jul eller nyår, eller inget av dessa?

2010-12-29 @ 06:09:50
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV:Tycker du att det finns någon överskattad högtid?

2010-12-29 @ 20:49:49
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0