Less är bara förnamnet!

åh, jag orkar inte att jag måste sticka sönder foten återigen på måndag,
jag orkar inte att mitt blodvärde inte har blivit till det bättre,
jag orkar inte att jag kommer måsta sticka mig fler gånger för att hålla
koll på mitt blodvärde så att det inte sjunger yttligare!
jag är sjukt less på detta, kan det aldrig bli bra?
----------------------------------------------------------
Idag åker min älskling hem eftersom det är jul imrn,
och jag har bestämt att jag ska fira jul med pappa iår.
så blir nog att klä granen och mysa med mamma och dom!
så det är ju trevligt trots allt :)
så nu ska jag och viktor ta och fika någonting och ta vara
på sista stunden innan det blir hemfärd för honom!♥
---------------------------------------------------------------
Den finaste killen på jorden, och han är min!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0