fixar hår!

Nu har jag duschat och ska snart påbörja arbetet med mitt hår :p
tänkte pröva en ny frisyr, men jag vet inte hur det kommer att gå!
kan ta kort senare och lägga ut på bloggen om jag lyckas med
frisyren =)
jag pratade med viktor i tlfn igår, kändes sjukt konstigt att han inte
låg i min säng, haha!
men han kommer nog imrn, han sa iaf att han ville det :)
efter jag fixat med håret kanske jag hinner sminka mig innan pappa
kommer och hämtar mig, annars sminkar jag mig hos farmor ;)
bra att veta... eller hur vare nu?
----------------------------------------
Ikv får vi se vad tomten har att ge iår, har inte önska mig ngt så
jag förväntar mig ingenting.
asjobbigt att komma på ngt man kan önska sig, hehe
helst när man har typ allt :)
Och måste bara säga att det är trevligt när alla säger godjul osv,
man får lite mer julkänsla av det!
nu ska jag fixa mig
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0