Dag 11 - mina syskon

Lova gustavsson, är min lillasyster som är 6år.
hon har precis börjat på förskolan, vilket hon älskar!
Hennes föräldrar är min mamma och hennes man jocke,
som jag för det mesta bor hos. Lova är väldigt lik mig,
och jag älskar henne även fast hon kan vara riktigt jobbig
ibland, men det är väl syskonkärlek trots allt? :)
Jag kommer alltid finnas för Lova, och när hon blir äldre
kommer hon inse hur awesome jag egentligen är ;)
nemen, älskar dig gumman♥
Lukas mikaelsson, är min lillebror som bor hos pappa.
Lukas är 5år gammal, och älskar bilar!
Pappa och hans sambo är föräldrar till denna lilla busunge,
lukas är så himla söt, och så sprallig.
träffar han dock inte så ofta, men han har en stor plats i mitt hjärta.
och längtar tills jag får se vad de blir av honom i framtiden.
älskar dig bubben♥
Emil mikaelsson, han är min lillebror och han går gymnasiet i lycksele.
han har haft det jobbigt, eller han HAR det jobbigt, han är världens
snällaste kille, men bara för att han är lite annorlunda så är folk dumma
mot honom. visst jag kanske inte alltid har varit snäll mot honom, men
det är för att vi är syskon, och dom är inte alltid sams.
Emil är en bra kille och jag tror att han kommer bli ngt stort i framtiden.
Älskar dig bror♥
Sanna oskarsson, är min storasyster som fått ett barn som heter Liam.
hon bor i söder med sin sambo.
Hon är 8år äldre och vi har inte samma mamma så vi har inte varit med
varandra så mkt, men hon betyder lika mkt för det.
har alltid vela vara som henne, och diggar henne stenhårt!
hon är otroligt vacker och omtänksam!
Älskar dig syrran♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0