Dag 10- det här hade jag på mig idag

idag har jag bara gått runt i en stoooooooooooooooor t-shirt,
det är riktigt mysigt, och helst när det börjar bli mörkt ute.
så det är vad jag har haft på mig än så länge.
Ska ut och vara med anton & adam senare, eller ja, kanske!
så då kan man inte gå runt i t-shirt ute, eftersom det är
-30 grader ute.
Senare ikv när jag ska hemmåt måste jag gå från polar typ,
eftersom deras pappa bor där nu, och viktor ska hem så jag
får gå hem för mamma har tagit en cider och vägra skjutsa mig!
haha, illa.
imorgon ska pappa hämta mig typ mitt i dagen för att vi sedan
ska åka till farmor & leffe, eller som adam skriver life.. hehe..
så det blir mysigt, sen fick jag och viktor öppna en julklapp
ilag nu eftersom han inte kommer vara här imorgon på morgonen,
vi fick varsin nya kudde, eftersom våra gamla var så dåliga :p
var en riktigt bra julklapp tycker jag! :)
ne, nu ska ja snart äta julmat!
puss♥
-------------------------------------
tänkte ta dom här linnerna när jag ska ut, och en skjorta!

Kommentarer
Postat av: magids.

men stop being such a damn snygg brud !

2010-12-26 @ 02:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0