Dag 07 - min bästa vän

Snarare mina bästa vänner:
Anna Emelié irene persson, min första bästa vän i livet.
hon och jag har delat på måna fina stunder, bråkat, festat,
lekt, farit på utflykter, ja allt!
när vi var mindre lekte vi alltid troll i skogen eller häxor
med speciella krafter, och vi har bott nära varandra typ
jämt. vi var med varandra var eviga dag utan att överdriva,
hon har alltid funnits där för mig. Vi är som systrar, och
visst sånna bråkar... men vi blir alltid sams igen!
Jag älskar dig gumman♥
-----------------------------------
förut var vi alltid ett gäng som hängde ihop, även om det var några
små grupperingar ibland, men det var iaf alltid vi.
vet inte riktigt vad som hände, mli är i spanien, rebe går i vmina,
lovisa går i lycksele, matilda och jag går i umeå..
visst vi är på olika ställen på veckodagarna men på helgerna har vi all
tid, men ingen tar sig för att ringa den ena och den andra för att dra ihop
ett "möte" med alla igen. för i dagensläge är rebe och lovisa med varandra
och jag och matilda är med varandra. önskar att det var som förr, saknar
lovisa och rebe som fan.
kommer alltid älska er, ni var en stor del av mig♥
-------------------------------------------------------------
Matilda söderberg
du är en viktig brud i mitt liv, fan va du har ställt upp för mig, som
jag har ställt upp för dig. du är bäst!
finns ingen som dig och det är för att du är så himla vacker och unik!
du betyder sjukt mkt för mig, vi blir bara tajtare och tajtare!
älskar dig♥
---------------
Sen finns det andra som betyder sjukt mkt för mig, ni vet vilka ni är!
älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0