Dag 06- min dag

idag har inte varit så speciell, vaknade vid 12tiden för att jag var tvungen
att fika innan jag skulle ner till sjukan för att få blod. viktor och mamma
följde mig när jag skulle dit klockan 1. först kom läkaren in för att tala
om att ett av mina prover hade kommit, och det visade att jag inte var gluten.
resten av proverna kommer väl så småning om. och efter det skulle dom
försöka få ett blodprov genom nålen jag haft i armen sen i tisdags, men
det gick inte så bra, dock fick dom lite blod till sist!
efter blodprovet var det dags för att få lite blod, satans så ont det gjorde!
det var ett stort tryck i armen och jag trodde jag skull dö, sen så fick jag
ont i tummen oxo :s
efter det skjutsa mamma hem jag och viktor, och jag hade fortfarande
fruktansvärt ont så mamma ringde ner dit och fråga om det skulle vara så,
men dom sa bara att om det inte skulle släppa eller bli värre skulle jag
ringa ner dit igen. men det blev bättre :)
Sedan var vi bara hemma och tog det lugnt, viktor lagade mat till han,
mamma och lova, och jag åt kyckling sen igår, mums!
sen stack vi ut och snurra runt ett tag på byn sen blev det hem igen.
nu har jag gått med max, tagit ur diskmaskinen och gjort te!
så nu sitter jag och viktor i soffan och jag ska stänga av datorn och mysa
med honom tills det är dags att inta sängen.
godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0