dag 02 - första särleken

ja vad borde ja skriva här då?
under skoltiden mellan 0-9 tyckte
man väl att de fanns nån söt pojke,
och de pirra lite i magen osv, men
jag var ju aldrig förälskad.
Jag var kär förra året den här tiden,
och jag trodde att killen var den bästa,
och den ja ville leva med. men sanningen
är att jag blev förblindad, det ja såg.. såg
ingen annan. mina kompisar tyckte inte att
han var bra för mig, för dom såg var som
egentligen pågick, och hur de egentligen var.
men eftersom jag var "kär" så kunde ja inte
själv inse det förrns de gick åt helvete ;p
och jag har aldrig vela vara tsm med killar tidigare,
för att ja har aldrig haft självförtroende till att ragga
eller satsa på någon, eller öppna mig helt.
och de ja hatar med relationer, det är att när de tar
slut.. tar allting slut. man är oftast inte polare efter,
så drf har jag aldirg vela bli tsm med någon bara för
att inte behöva tappa dom efteråt.
Men inte förns idag vet jag var äkta särlek är.
det är när båda är förälskad i varandra, och gör allt
för varandra, osv.
IDAG ÄR JAG FÖRÄLSKAD, INTE KÄR
så man kan alltså säga att viktor är min första särlek,
men om man räkna med ett förhållande då man trodde
man visste va särlek var.. så var det förra året.
Men jag räknar med ett förhållande då båda älskar varandra,
och att båda mår bra, så för mig är detta första riktiga särleken.
----------------------------------------------------------------------------
19/7-10

Kommentarer
Postat av: Anonym

det stavas kärlek, inte särlek!

2010-12-07 @ 20:29:11
Postat av: Anonym

hehe, jag vet, men de roliga är ju särlek

2010-12-12 @ 14:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0