D E S I G N

jag skulle vilja lära mig att göra designer till min blogg,
så att jag hade kunna byta rätt ofta precis som matilda,
eller göra en super snygg som ja kunnat ha väldigt länge.
inte för att den jag har är ful, för matilda är den som jag
tycker gör finaste designerna, men jag är inte helt nöjd
med den jag har.. så skulle gärna vilja göra en helt ny
nu för att göra en stor ändring på min blogg, känns
roligare att se på sin blogg och vara nöjd än att känna
att jag måste ta tag i designen.. sen blire aldrig av!
så om någon skulle vilja göra mig en tjänst och göra
en blogg design eller rent ut av lära mig hur man gör,
trög som jag är.. så skulle jag vara evigt tacksam!
puss på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0