a lot of car

ursäkta för en ytterst fin bild, men hade inge fulare ;)
blev mkt bil igår, först och främst så åkte viktor,jag till ström
för att shoppa på dollar samt hämta nallebjörn.
När vi skulle hämta nallebjörn så stod emma.s & jocke.u (shorty) utanför
och dom skulle till bussan så när vi ändå var i ström kunde vi såklart
skjutsa dom till dit, vilket vi också gjorde :)
Och då sa jocke "du är guldfisk som vanligt" vadå som vanligt..
vad snacka du om ;) hehe
efter vi skjutsat dom så blev de dollar, där vi shoppade en del saker.
·julmust,
·halsband,
·ankor (jag och viktor älskar ankor♥),
·godis och tuggummi,
·schampo och balsam, osv
så vi blev ju en del saker rikare trots allt!
efter dollar åkte vi till en grejaffär för virre skulle köpa en säkring till
nånting som har basen att göra ;p
sen åkte vi till dorotea och lämnade av anton och fortsatte sedan till åsele,
sen blev de storuman, för jimmy skulle köpa en bil.
sen åkte vi till vihelmina, snurra runt där ett tag sen styrde färden mot åsele.
påväg till åsele somnade jag så ja hade tydlligen sovit medans jimmy dka med
bilen ja somnat i och viktor dka med sin fååård.
sen när jag vaknat så åkte vi typ hem till dorotea och la oss.
nu har viktor duschat, själv skynda ja mig att ta datorn för att få skriva på bloggen,
för känner att ja inte kan pusha på andra att börja skriva mer om ja slarvar med min
uppdatering, så i do what i takes för att få skriva ett par rader ;)
------------------------------------------------------------------------------
Idag ska vi äta colastekt kött tror ja mamma sa,
efter maten blire nog åsele, och då ska ja banne mig
träffa magdis, även fast hon drilla så ska ja se på,
roligt att äntligen få se henne in action ;)
och viktor ska bygga om avgassystemet, eller va de het
alltså fixa avgasrören.
kollar ut genom fönstret samtidigt som jag sitter i soffan
på nedervåningen och ytterdörren öppnas & stängs
så att kall luft tränger sig in till vardagsrummet.
Känns som att de är en kall dag idag, har jag rätt?
har inte orka kolla hur kallt just vi har det idag,
men de gör ja nog när jag orka kliva upp ur soffan,
vilket ja tror blir rätt snart för ja måste ta medicin!
--------------------------------------------------------------
nu ska jag snart hoppa in i duschen
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0