2010-12-01

idag är det 1a december
inget speciellt vill säga.. bara att de är 23 dagar kvar till jul,
och att Lova fått öppna sin första lucka i chokladkalendern
för iår, att barnen längtar efter den efterlängtade julen.
men vad är 1 december för mig?
det är en dag, precis som alla andra dagar,
finns inget speciellt med denna dag för mig,
julen är inte så efterlängtad som den en gång var,
fast jag gillar julen, maten, drickat, klappar..
ja allt, fast inte lika mkt som jag gjorde.
Julen var de bästa jag visste, bättre än mig födelsedag
men visst, de är ju lite speciellt med julen trots allt,
men när jag själv får en familj kanske längtan efter jul
blir allt större, för då har jag barn som dödslängtar efter sin tomte.
ja, vet inte riktigt vad detta skulle säga, men jag vet
att om 23dagar får jag fira jul med halva min familj,
för jag måste välja om jag ska vara med pappa eller mamma,
tillskillnad till dom som firar med båda två..
----------------------------------------------------
viktor förstovde sig idag, så han blev hemma här idag oxo,
visst jag klagar inte, men de var inte tänkt att han skulle
försova sig.
idag blir en extrem-mysar-dag för det förtjänar vi ;p
hehe, nemen de finns som inget annat att göra här,
och mamma kom precis hem och sa att hon köpt go fika till oss,
Lova har fått sig ett par skridskor, vi ska äta kasslergratäng.
låter väldigt gott!
-----------------------
slänger in ett inlägg senare!
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0