bumbelbeeeeeeeeeeeeee



min lilla geting som aldrig vill sluta surra♥
---------------------------------------------
Γedan dags för fredagsmys, tiden går fort, och snart drar skolan igång,
känner mig inte direkt taggad, skulle helst av allt vilja ha mer lov,
lite mer tid åt att bara va!
men jag, ska försöka satsa mer på skolan nu,
byta till en bättre linje som säkerligen kommer passa mig mkt,mkt,mkt bättre än sam.
så på de viset är ja lite mer taggad på att se hur detta skolår kommer se ut.
om de blir bättre eller sämre.
har förövrigt börja skriva lite på bloggen igen, blev lite mer sugen när designen ändrats,
varför de inte blivit av tidigare än nog mest för att ja inte kan göra designer,
af inte sådär bra som matilda, och för att matilda kände sig sugen på att göra de nu,
eller vare bara för att hon inte hade ngt annat att göra, vilket av de, vet ja inte..
men väldigt schysst av henne iaf :)
har bildbrist & har fortfarande inte skaffat mig en sladd till kameran,
har fullt minne på den, så de är en del bilder/videos som ja gärna vill ladda upp,
kanske inte alla, men en del ;p!

har babblat bra mkt nu, ska passa på att vara med viktor!
harne
!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0