wooops!

har tänkt på en sak, man säger ofta saker i obekväma situationer som man egentligen kunde sagt bättre.. i efterhand kommer man på hur man egentligen skulle säga saker & ting, och förstår helheten bättre och förstå vad personen egentligen menade.
de är väldigt svårt att sätta sig in i andras perspektiv när man helt plötsligt hamnar i en disskution eller bråk,
Är inte alltid stolt för de jag säger, men jag står för det
& de jag säger är ngt jag verkligen tycker och känner

har man sagt en riktigt allvarlig sak
kan man inte ta förgivet att ett "förlåt" ställer allt till rätta.
även fast man ibland önskar det
man ångrar rätt mkt i efterhand, de gör man.
men sagt är sagt, eller hur vare nu?

de jag nu skrivit kanske inte har blivit helt som jag har de i huvudet, men om det är någon som läser & typ känner igen sig, så är du inte ensammen. hoppas ni förstår vad jag menar iaf ;>

nu har jag fan gjort 3 inlägg, nu får jag skärpa mig.. de är bara de att när man har 4timmars hål så vill man fördriva tiden, & bloggen är ju helt klart bästa sättet.

VILL BARA PÅMINNA OM
att jag vill kolla in era bloggar
vill ha ngt att läsa, se hur ni har det
det är ngt jag vela länge, men de är ingen som vågar lämna sin blogg till mig ;o inte okej!
ser ju att de är ett antal som kollar bloggen, ni borde ju ha en blogg iaf några av er, tycker man ju.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0