wake up and see what you got before it's tolate.

älskar verkligen när solen skiner och man sitter i skolbänken... eller hur vare nu?

igår efter skolan gick jag in till stan med willebäv, träffade på alex så chillade med han på stan.
man märker verkligen att de är mkt mer folk på stan nu när sommaren närmar sig, än när de är vinter.
stor skillnad.

men så vi gick runt och visste inte riktigt vad vi skulle göra så vi gick till wayne's & köpte varsin stor varmchoklad och pratade om skolor och utbildningar, jag som är så insatt i de liksom..
men vi hade de trevligt och sen bar de av hemmåt.
när ja kom hem chillade jag bara med musik, sen blev de hemmagjord pizza, riktigt gott!
sen tog jag de bara lugnt resten av kvällen.

vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu mer än att jag har bildbrist as hell.
får lov att fixa lite mer bilder så att bloggen får ngt nytt.
dock är de kanske inte så många som följer bloggen, men tillräckligt för att jag ska fortsätta skriva lite onödiga blogginlägg ;p

har funderat mer än någonsin att byta skola, men inte byta linje, vill verkligen inte gå ett år extra.. tycker de räcker gott & väl med dom år jag har framför mig.

men anyways, nu har uppdateringen smått dragit igång och har mer tid för att skriva nu när skolan dessutom har dragit igång.

ha're bäst!
hejs!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0