spelar ingenroll för jag ska flyga fram!




Chacha bloggen!
idag mår jag faktiskt bättre
skola imrn är ja ganska så säker på
nu hoppas ja att ja slipper magsjuka & andra förkylningar framöver!

precis fått i mig en risifrutti.. sjukt mätt & illa mående (y) haha
åt inget på hela dan igår typ, eller ja en risifrutti samt cocacola ;p
man får ju inte behålla maten ändåså..
ursh.

vårt internet är fucked up
och min dator ska ja lämna in
orkar inte med den, seriöst
bläblä.

sol ute idag
får lite ångest..
vill vara ute nu, men ist ligger jag här
men hinken & huvudvärk.
ohyeeeeee.

Ska nog åka hem med rebert på fredagkväll
så är väl i dorotea vid nio tiden ;p
har hon sagt, men vi ser väl ;)
funderar ändå på vars ja ska va, dock ha ja väl ingen skjuts så spela fan ingen roll ;p tkr bara att dans är så jävla lame
inte alls min grej.
120kr för att värma sig typ. värt? ehne.

i want to do something fun!

aja, älskar er, blablabla.
peace out♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0