they tell me i'm a superman




ohyee, nu är snart måndagen avklarad!
jag funderar på att skaffa lösenord på bloggen
rätt många som läser den nu.. rätt pinsamt ;> thihi
i'm a mini mini girl in a big big world.. eller nått..

hej, jag heter boris & jag vill vara anonym.

tror de där var första bilden ja tog med min julklapp jag fick av emil undertiden vi var tsm
lite historia bakom den där stekbilden, så som de ska va!

idag hade jag håltimme.. ovanligt? i helvete heller..
över 3timmar.. bara för historia läraren inte kmr & inte kan säga de till oss i förväg
så vi kan ta världens jävla sovmorgon ist...
blir så less. bluäääh.

fick höra idag att de är cirkus 6veckor kvar av skolan (?)
vi går väl på semester vecka 23?
i'm wrong? :o
hursomhelst, jag taggar sommar så jefla hårt.. ni fattar inte!

hoppas bara att ja har vener i sommar som vill vara med mig..
finns så himlans mkt att göra på sommaren..

ämelie likes it

--------------------------------------------------------------

JAG GÖR REKLAM


•REBERT HAR SKRIVIT PÅ SIN BLOGG
man, long time no see
de var på tiden, dude
vill man kolla in hennes blogg finns hon länkad på sidan av min blogg under namn "rebe<3"


•Μen oj, säger hela tiden att desigen ska fixas
men har faktiskt pratat med design experten herself & har beställt en privat kurs i design-görning..
dock lär ja ju inte fatta ett skit..
men värt ett försök eller vad säger ni?
var förresten Matilda som gjorde designen jag har nu ;>
hon är grym på sånt där
hon byter design på sin blogg som en annan byter underkläder
men alla designer hon gör är väldigt kreativa & fina!
tack, dude


-----------------------------------------------------------------

nae, nu ska ja fan i mig inte skriva ngt mer.. hihi
hejs♥




Kommentarer
Postat av: Matilda

hahah! jag byter inte design ofta :o

2010-04-27 @ 06:53:59
Postat av: ämeliee

göru visst ;o

2010-04-27 @ 13:09:13
URL: http://emelieknowsbest.blogg.se/
Postat av: M

Va glad jag är att jag fortfarande kan gå in och läsa :) Kul att följa dig genom bloggen...för hemma ser man ju inte röken av dig :P

2010-04-27 @ 15:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0