standing soldier

jag ser ut som en sliten krigare
vet inte vars min kamerasladd är.. blir galen!
seriöst snart slänger jag iväg min dator långt åt satan.
helvete va sur ja blir :)

hursomhelst, fixat min spotifylista, eller rent ut sagt gjort en ny
så chillar & lyssnar på den
som de brukar vara så kommer den funka ett tag sen vill man byta musik
men de tar så jefla lång tid att göra dom ;o
helst om man ska hitta ny musik.

babbelbabbel.

jag ska nog till dorty imrn
tur att jag har pengar.........
så jävla dyrt att åka dit ;o
är ju nästan olagligt :)
disco för knottarna i åsele va?
funnybunny eller ngt.

jag ska nog bah till dorty & chilla med reburt,
prata lite, svulla lite & skratta lite..

ajjemän, that's my plan, ohyeee
sen ska jag faktiskt show my face to madre
hon har inte riktigt fått se hur missbildad hennes dotter egentligen är på länge!
haha, jaja

värt liv....
sen ja blev singel tar ja allt som de kmr, eller har väl alltid gjort
men då visste man iaf att man kunde åka och chilla med g-rappen
nu är de chilla med b-rudar.. när dom har tid eller vill (y)

kanske ska bli gay?
är ju ändå bara med brudar xd hahhaahah.
eller så inte..

haha.. värt inlägg, men de gillar vi, eller hur vare nu?
aja, har inte direkt så mkt att skriva
förutom att ja hatar när blogg.se ska vara så jävla mens

-------------------------------DAGENS CP-----------------------------------------------------------------------
lallaalla...
bitches ni är mitt allt, ni ger mig pengar, ni är så jävla fula, oh mina söta blogglärare..
jävla kissie :)  så jävla äcklig och ful..
men oj, gud va avis ja är på henne...
jojo, sug av mig kissie
jag vill ha fult ansikte med läppar som liknar ngt som ja aldrig ens skulle drömma om att ha..
eller attityd på bloggen så man har lust att slå lite vett i dig.
hat till henne.
---------------------------------KISSIE----------------------------------------------------------------------------

cool jag är
har gjort en "dagensCp" ruta
kreativt ämeliee (y)

 

aja,
peace out♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0