not my day today!

inte direkt kul att blogg.se ska cpa sig, as always
eller att mitt internet är jävligt stört
och att min dator kmr att krascha när som helst?

åwh.


--------------

hursomhelst, min mamma kommer inte idag
hon får gå utbildningen i dorty ist
tur för henne
plus att jag är sjuk, inge kul för henne då ju.
ojojoj.

lega hemma idag igen, idag vare inte direkt nice
ont i huvudet as hell
svartna för ögonen såfort ja ställer mig upp
ont i halsen
och hostattacker.

kill me.

--------------

fick veta att min klass har en blogg
var ju lite spännande eller?
eller så inte.
håll med om att man blir fulare och fulare på skolfoton.. helvete va jag va fuuuul.
försökte ladda upp en bild, men helvete åh, klart de ska fucka sig. ><
verkligen inte okej.

---------

har precis skrivit klart uppgiften om lesbiska b-rudar.
coolt ba. nu har ja rädda jag & willebäv's bild uppgift.
han vägra att skriva om bögar, lallalalalal.. pucko!

aja, nu ska ja fortsätta med att inte göra nånting, ska fokusera på att få bort huvudvärken
och käka upp glassen (y)
over and out♥

Kommentarer
Postat av: M-amma :)

Nyfiken på att få kolla in den bloggen då !! :)



Hoppas du kryar på dig snart <3

2010-04-21 @ 22:55:56
Postat av: ämeliee

jatack!<3

2010-04-21 @ 23:00:02
URL: http://emelieknowsbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0