long time, no see





Nu var de ju ett tag sedan sen ja skrev, skolan har dragit igång igen efter ett alldeles förkort lov.
hursomhelst så har lovet var rätt okej faktiskt
• inledde lovet med att vara med stephanie & evy
• sen blev de borga
• sen blev de umeå igen, då ja träffade stephanie & evy samt åkte bil med busiga grappar!
• sen blev de dorty igen, var med b-rudarna & var med grapparna, åkte även epa ;p wow..

& nu sitter jag här, en onsdag i skolbänken medans solen skiner utanför fönstret..
gud va ja längtar till sommarlovet.. vill ha nu!

förövrigt så blir de kanske dorty för mig i helgen, har iaf gratis skjuts dit på lördag.. fast oskar vill att ja ska åka buss med honom på fredag, men vi ser väl hur de blir med den saken! :)

sov hos oskar & alex igår, vi for på bio och kollade på Kick-ass, haha!
den var faktiskt rätt bra, helst med våran humor.. eller min xd
fast den var inte superbra, men den var inte heller superdålig.
sevärd skulle jag nog säga ;p

aja, ska tagga ;>
hejs!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0