i'm not perfect

'Cuz we lost it all
Nothing lasts forever
I'm sorry
I can't be Perfect
Now it's just too late
And we can't go back
I'm sorry
I can't be Perfect


I try not to think
About the pain I feel inside
Did you know you used to be
My hero?
All the days
You spent with me
Now seem so far away
And it feels like you don�t
Care anymore

Nothing's gonna change
The things that you said
Nothing's gonna make this
Right again
Please don't turn your back
I can't believe it's hard
Just to talk to you
But you don't understand



----------------------

låten är sjukt underbar, känner igen mig som fan i den iaf
men hursomhelst, kom typ nyss hem
har fikat med morbror, moster, göran, evelina, rasmus & marlene (stavning?)
nu har jag packat för jag ska åka med dom till dorty ;p

köpte en ny piercing igår, en ring (y)
sen köpte ruby ett fräsigt smycke till örat..
dock var de lite töjning som gällde
jag fick trycka igenom smycket i hans öra..
fick verkligen kämpa ;p hahha
sen chillade vi mest hela kvällen, fett skönt :)

nu taggar jag bara att pierca mig igen,
då ska nog b-rudarna komma och joina mig, dom ska också pierca sig :)
kmr bli nice!

aja, nu ska jag chilla ett tag, sen blire bilfärd mot dorty!
over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0