ass like that




bilden till vänster
adam, uppblåstbartfår, alexander
bilden till höger
eddie, alexander, oskar

------------------------

kommer ihåg kvällen med fåret
haha, skrattar fortfarande.
de är en såndär uppblåsbar barbara, fast i form av ett får.
man sätter på fåret i baken, vilket alex försöker visa på bilden.
dock är fåret tyvär död i dagens läge för den sprack senare när dom tog i för hårt
R.i.P ;< fåret hade kunna leva mkt längre om killar inte hade varit så jefla överkåta för dom inte får ngt :(
HAHA, skämt och sido!

sen kommer jag aldrig glömma våra träslöjdstimmar,
jag var den enda b-ruden som hade träslöjd
garvade alltid lika mkt varje gång
sen satt emil.s , oskar.a, alexander. e & jag alltid bredvid varandra och snackade :D
flumm var de alltid, dom andra i gruppen kunde faktiskt inte hålla sig för skratt ;p
rickard. p busade alltid omkring också ;)
DJtraveler, kimpen & eddie chillade alltid.

jag, emil, oskar & alex spelade alltid upp clas låtar & diggade sönder ;p
HAHAHA.. de var tider de.. ♥

snackade med Linda.B igår på msn tror jag de var (?)
hursomhelst, sa vi att vi borde fixa en klass återträff i sommar
skulle va sjukt roligt ;d
och då ska fan alla komma också!
vill se hur alla är, har ju kontakt med nåra, men vissa bor ju rätt långt ifrån och som inte brukar vara i dorty så ofta.. jag är ju där mest på lov. 

-----------

idag är jag sjuk
har känt av halsont rätt länge, men igår var de hur ont som helst
helst när jag skulle sova..
och imorse ville jag inte ens prata! 
fytusan, hoppas bara att jag inte får som ifjol den här tiden.. de var sjukt äckligt!
och läpparna spricker hela tiden.. sjukt ont.
och de svider från långt ner i halsen till gommen.

men oj, gud va jag klagar! haha

-------------

imrn kmr mamma till umeå, hon ska på en kurs på torsdag.
så vi ska se om jag hittar någon snygg jacka, annars får de va! ;)
hoppas bara att jag mår bättre imrn!

ser att jag måste tvätta & städa rummet..
men vars ska jag få orken ifrån? ;/
har duschat & borsta tänderna för dom krafter jag hade..

aja, de löser sig!
hare bäst♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0