1a dagen på påsklovet..



Hann aldrig blogga igår, så tänkte dra lite händelser från gårdagen först! :)

Som jag skrivit b.la. på fb så kom Stephanie igår,

väldigt trevligt att få träffa sen efterlängtade qvinnan!

hon var jätte fin i sitt korta hår, hon är vacker hela hon!


Hursomhelst, när vi hade haft erbetssätt & lärande så ringde stephanie och var påväg till östra, så gick till henne sen fick se vår 1a timme med FRÅGA-OLLE OLLE! haha

sjukt rolig gubbe, seriöst trodde inte att han skulle va så rolig :p

sen hade vi work-shop, träddade vi ANDE S från söder

diggar hans dialekt!

han berättade om sitt liv, som missbrukare av allt som finns, eller ja, droger, alkohol & tobak.

var faktiskt rätt hemskt att höra..

Sen var han grym på gitarr, han har gjort egna låtar osv

helvete vad han kunde spela snabbt :o


Sen fick vi lunch, efter lunchen fick vi en timme till med olle

då läste dom upp frågor som vi undommar hade fått skriva på lappar som lämnades i en regnbågs-låda, vissa frågor var ju bara skrattretande, HAHA

hade kunna sitta längre för att lyssna på honom och hans sexskämt & svar.

men vi slutade och då drog vi till stan.


Där köpte jag

en svart/vit adidas tröja (fanns inte rätt storlek på röd/vita)

röd/vita convers


riktigt nöjd med fynden! :)

sen blev de wayne's coffe, där vi fikade

då kom även Stephanies syster, gud va lik dom är :o

hon var riktigt trevlig trots att de var 1a mötet med henne!


sen for vi till evy

sedan till stan för att träffa jonas, evy skulle hjälpa honom

men han "kunde" inte komma, men vi träffade honom av slupen på max..

sen ringde panki så vi åkte runt i hans racer ett tag

sen åkte vi till evy och chillade

sen åkte han hem och jag gick åh la oss, klockan 00.00

eftersom jag var inställd på att min buss skulle gå 08.00

men som i själva verket går 10.10 fick jag veta när jag tagit mig till bussan..


-----------


Nu sitter jag här & uppdaterar bloggen

ska vänta på att bussen ska gå, sen blir det en bussresa på 3h.

så hinner jag bara hem så ska jag åka igen..

till Borgafjäll där jag ska spendera min påsk!


aja, nu har jag babblat nog!

hörs!♥


Kommentarer
Postat av: :(

Tycker att du borde uppdatera lite !! Tycker ju om din blogg :)

2010-04-09 @ 22:27:49
Postat av: ämeliee

tack så hemskt mkt! :)

jo jag ska förbättra mig nu faktiskt, har inte haft orken nu över lovet ;p

2010-04-14 @ 10:30:07
URL: http://emelieknowsbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0