onsdag


Hej folket :)
nu sitter jag och har studieteknik och har precis tagit skolfoto.. blev inte så bra.. fast vi var söta :p
idag är jag sjukt trött och orkar inte med skolan.. som tur är så är de typ slappa lektioner.. eller förresten!
fick nyss veta att vi ska ha psykologi prov på perception IDAG, och att de är två i hela klassen som har pluggat på provet, plus så har ingen annan sett på fronter (skolsida) eller hört från läraren att vi skulle ha haft ngt sånt :s , sjukt!
så nu är vi typ som en grupp galna höns som inte fattar någonting och kmr typ gå i väggen om vi måste göra ett prov vi inte visste att vi har..
sen så har jag engelska och sen slutar vi. då ska jag kanske umgås med polare och sedan dra mig hemmåt :)
så nu ska jag fokusera lite extra på lektionen, skriver senare!
puss<3

Kommentarer
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

Duktig du är!



förresten, var med i min tävling i bloggen! du kan vinna en årsförbrukning av Garniers Pure active värd 1500:-!! :D

2009-09-23 @ 16:05:36
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0