torsdag



Tjo folket :)
jag sitter och lyssnar på musik (like always) och ska läsa i historian + natur och sist men verkligen INTE minst ... psykologin.. känner verkligen hur taggad jag är asså.. haha..

annars så har jag precis bestämt att planeringen för denna helg blir att fara hem till dorty, då ska jag hämta grejs och träffa folk, blir nog mys (: de tråkiga med denna helg är att rebe och mli har blivit sjuka, och att jag är sakta men säkert påväg att bli sjuk.. känns inte bra!
men förutom förkylningen så är nästan allt bra, så jag klagar verkligen inte, tummen upp!
och snart ska ämelie vara extra duktig och städa sitt rum (A) känner mig duktig.
sen så känner jag att jag borde fixa en kamera så jag kan uppdatera nya fina bilder varje dag här på bloggen, för det känns så tråkigt att inte riktigt ha någon bild som är värd att lägga ut.. nu blir de bara halvgamla bilder men älskar dom ändå liksom.. men ni förstår.. nytt är bra :D

men nu ska jag försöka vara aktiv vad gäller läx/prov inläsningen, samt städningen.
puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0