lördag

oskar

på bilden ser ni oskar, min BFF :D

-----

bildbrist! jomenvisst!

ja idag så har jag inte gjort ngt speciellt egentligen, har mest slappat och varit social :)
kanske ska in till stan senare, bara jag och moster hemma just nu, men vi får se, annars blir de en myspyskväll hemma :)

igår var jag med evy, följde henne hem och så, de var trevligt.
sen stack vi till stan och jag hittade en tunnikagrej eller vad man ska kalla det, den var fin :D
sen träffade jag edholm och vi var med honom, sen träffade vi på hans polare så då blev de kul , HAHHAHHA
sen var jag med min kusin och waaraa när jag kom hem, och busa lite :o hahhaha

VÄRD KVÄLL? ABSOLUT

pusshej!

Kommentarer
Postat av: Älskade Rebe <3

Det måste vi verkligen göra <3

Älskar dig <3

Puss

2009-10-17 @ 20:48:24
URL: http://marcussonsss.blogg.se/
Postat av: :)

Tam tam tammme tamm tammi tamme tam (spelar med fingrarna mot bordskanten i väntan på nästa inlägg) :P

2009-10-20 @ 17:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0