onsdag - nationella!

hej alla där framför dataskärmen! allt bra?
kan ju börja med att säga att det är bra med mig..
dock jävligt tom i huvudet vilket inte var en fördel,
eftersom jag haft matte nationella idag.
Men jag får man ig på nationella får vi inte ig i
hela kursen, vilket är väldigt bra för min del :D!
Nu sitter ja i ett klassrum och väntar på att lektionen
ska börja, vi ska ha historia.
Nästa vecka väntar en redovisning då vårat arbete
ska vara klart.. så om viktor ska hjälpa jimmy att
skruva det sista i hans ford på lördag, ska jag plugga
under tiden, är ändå rätt drygt att bara kolla på när
dom håller på med saker jag själv inte fattar ett skit av!
Slutar vid kvart över 2 idag, 14.30 ska jag ha möte med åsa,
och sedan vidre till stan. Ska träffa matilda också! :D
bjöd henne på mat igår, nudlar & chicken-nuggets, mästerkocken?
kan jag lugnt påstå, var faktiskt väldigt gott :)
Sedan gjorde vi inte allt för mycket får båda var väldigt trötta.
Blev iaf en sväng till affären osv!
--------------------------------------------------------------------------
Måste bara berätta en sak, innan jag drog till matilda skulle jag
köpa chicken-nuggets på affären på teg.
När jag kommer in så går en man (40+) efter mig, jag skriver sms
men ja känner att någon kollar på mig, så jag tittar upp.
Han väntar på att jag ska få ögonkontakt med honom..
Sen blicka han med ett öga, stannar lite sen går han iväg.
LÄSKIGT! det fula sen var att han skulle köpa en dricka,
och jag gick runt i affären för jag skulle först hitta nuggetsen,
men också kolla med det var ngt mer jag skulle ha.
Så det tog ju en liten stund. Men han väntade alltså på att jag
skulle gå till kassan före honom, och när jag skulle betala
ställde han sig först bakom mig, sedan ställde han sig vid
bandet (där man lägger upp varorna & där man står i kö)..
Blev ganska äcklad & lite rädd, så när jag betalat tog jag
mina varor och skynda mig iväg, ringde även babe för
att ha någon att prata med, våga dock inte kolla bakåt
om han skulle ha följt efter mig mer.. tur var det inte långt
till matilda, och när jag nästan var framme kollade jag
bakåt och såg ingen man, vilken lättnad!
Men är så sjukt att man stöter på sånna människor,
man hör om dom, men när de händer en själv kan man
inte tro det. ursh säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0