Ny blogg, nya möjligheter

har gjort en ny blogg, men vet inte ännu om jag ska länka den eller om jag ska ha lösenord på den. dock gillar jag allt med den, är enkelt att lägga upp bilder, hitta nya bloggar, stilar & storlekar osv.
Jag lär visa den för nåra och sedan länka den. håll utkik!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ska snart ut och kanske fara till hoting en sväng eller vilhelmina.
Är fest i hoting, så anton ville dit och checka läget, hans polare har fyllt år!
Jag vet om 4st som klarat av körkortet under 2 dagar nu.. grattis!
så småning om är det min tur hoppas jag :) men det blir efter sommaren,
av medicinska skäl.
Emil har köpt mårtens chopper och ska göra den till pappa, går dock inte
så bra just nu.. synd!
haha, ne nu ska jag inte skriva nå mer på ett tag.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0