less, är bara förnamnet

Hej alla glada!
själv är ja inte så jävla glad, eller det är lite fram och tillbaka.
Ska ta en ledighetsblanket så jag är ledig sista veckan,
vi har ändå inga vanliga lektioner så det är chill.
Ska på introduktionsutbildning måndag,tisdag & onsdag
den veckan inför sommarjobbet på BVG.
Det är viktors sista vecka i skolan också, tur för honom!
Och med ledigheten den veckan betyder det att jag får
sommarlov på onsdag, känns skönt :)
lite update, på midsommar ska vi troligen vara i junsele,
ska ni dit? isf kanske vi ses!
På fredag ska vi ha redovisning på vårt grupparbete i historia,
hoppas det går bra, eller de är ju vårt jobb att se till att de blir de.
Ska träffa go'gumman idag också, ska uppdatera henne lite om
helgen som var, lite saker som hänt osv.
Hade tänkt stanna i ume i helgen, men vet inte hur det blir..
Beror helt på ställe att vara på osv.
Annars mår ja inte så bra, kan inte riktigt sätta finger på varför,
får mina depp & ångest attacker i vanlig ordning, fast ngt värre
nu tyvär. Får hoppas på att det blir bättre inom snar framtid,
både för mig och för min älskade omgivning.
Är sugen på att hitta på ngt riktigt skoj, men vad?
Snart slutar jag för dagen och vet inte riktigt vad som händer då,
ska till stan och invänta matilda iaf.
Handla lite mat måste jag också göra!
Ikv ska jag göra ngt åt mina "fina" naglar och måste verkligen
förfina mitt hår snart, hur, när & var vet jag inte riktigt ännu.
Några förslag på schyssta frisyrer? eller färg? skulle vara nice
om ni kunde ge mig nåra förslag :)
Aja, ska jobba lite till, om orken står på min sida.
HARNE♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0