kort & gott om min dag i helhet..

inledde dagen med att praktisera, vilket viktor också gjorde.
Åt lunch hemma, mamma hade prövat ngt nytt som inte
var ngt "wooow".. så lär ju inte äta de igen :p
Sedan fortsatte praktiken och jag fick mitt schema
över mitt sommarjobb i sommar, jag tyckte att det
var helt OK! :D
Sedan när jag & viktor kom hem blev vi bjuden på tacos,
som mamma hade lagat så det var klart då vi kom.
TACK<3
Efter maten kom adam förbi sedan drog vi till nikke
och fika muffins & kaffe som han bakat, hehe
efter vi svullat hjälpte vi till med att bära ut deras
gamla soffa, eftersom dom införskaffat en ny:)
Sen blev det att slita raggen, ovanligt?
For även en sväng till kilvamma(?) och tog
skogsvägen hem, körde lite fel osv, men vi tog oss
ju till skuldåkra igen!
Så nu sitter vi här och ska snart dejta i sängen.
Och imorgon åker jag till umeå.. men snart är det
sommarlov, satan va fort det gått! eller hur?
Aja, vi får höras♥

Kommentarer
Postat av: sara

such a beuti ! :)

2011-05-25 @ 01:17:39
URL: http://sariboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0