Hej sverige, kanske danmark?

Nyligen kommit fram till skogen igen, vill säga dorotea.
känner mig inte alls pigg, vaknade med blodsprängda
ögon, rinnande näsa, ont i halsen & huvudvärk!
Så jag ringde till skolan och sjukanmälde mig, och
tog tidiga bussen hem.
Mamma jobbar kväll ikväll så mormor lär komma på
ett tag och hon skulle köpa halstabletter till mig, hon
är min ängel, livet funkar inte helt utan dig älskar dig!♥
Viktor tänkte också komma ikv, tråkigt för honom eftersom
jag lär ligga död ändra på soffan eller i sängen.
Men han säger att "bara jag får vara med dig är allt bra"
så får lita på hans ord :)
Var tvungen att uppdatera lite nu när jag ändå tog mig
tid att sätta mig vid datorn en sväng, ist för att börja
sova redan nu. som BEHÖVS. haha!
Får lov att skriva ett inlägg senare om orken vill.
puss♥

i just can't get enought


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0