happiness

Hejsan folket!
sitter och har historia nu.. igen :p
ska kanske stanna i åsele ikv men har inte bestämt
mig än, har inga kläder osv..
Annars ska jag till dorty och kanske träffa nåra brudar:)
denna vecka har varit händelserik också, men nu var
det inte bråk osv.
Igår åskade de som fan här i umeå, regnade som satan
och vi hade idrott inomhus, tjejerna mot killarna i typ
en 11-kamp, man gjorde olika utmaningar som tex:
svep - 3 ur varje lag fick dricka ur en valfri dricka (33cl)
sedan skulle man dricka så man kunde ställa burken på sne.
reaktion - då skulle alla ställa sig på en linje och läraren
sa 1,2 eller 3. 1 då skulle man hoppa fram, 2 lägga sig och
3 hoppa bakåt.
stor i käften - man skulle ha en skål med vatten som man
skulle ta vatten ur med munnen och sedan hä vattnet i en
glasflaska så att en blyertspenna skulle flyta upp.
osv, var som sagt 11 utmaningar.
---------------------------------------------------------------------
Igår (19:onde) var det min & viktors 10månaders dag♥
vilket betyder att det är 2 månader kvar till åselemarknaden!
kan inte säga ngt annat än att jag är nog inte den enda som
taggar tills dess!
Och det har varit 10 underbara månader för oss, är så glad
att jag har dig viktor, och kan se en ljus framtid for oss.
Om inte jorden går under på lördag.. haha!
men det är inte säkert att jag hinner träffa min älskade ikv.
vilket suger!
Men jag älskar dig viktor granlund mer än allt annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0