bring it all together

Godkväll människor!
Jag & viktor lyckades somna kring 5-6 tiden och jag
vaknade typ 22.37.. var man lite slut på eller?
Jag mår inte bättre, men dock inte sämre iaf.
Idag när jag kom hem till skogen kom viktor
kort därefter, jag blev ju lagomt glad!:D
Då duschade vi, skönt vare!
och sedan kom jocke på ett tag.
Mormor & morfar hade hämtat Lova så dom
kom också en stund efter jockes ankomst,
dom hade köpt halstabletter, micropizza &
mormor hade bakat tunnbröd som vi fick utav.
Hennes tunnbröd e de goeste!
När vi satt och åt spydde max, fräscht
tror inte han mår bra, eller ätit ngt dåligt med
andra ord.
VIKTOR KLAGAR PÅ STORLEKEN PÅ TEXTEN ÄR DEN FÖRLITEN?
är bra att veta, brukade kopiera text från bdb där ja
skrev i andra stilar och storlekar, men idag ville
inte datorn gå med på att göra så, drygt
ne, nu ska ja snora lite till sedan sova igen.
godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0