1a bilden: någon du umgås väldigt mycket med.

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Umgicks mycket med Mli, Lovisa & rebe förut.. mindre nu tyvär :(♥
älskade lovisa♥ du kommer alltid betyda mycket för mig, trots att de är som de är..
underbara rebe♥ vi har gått igenom mkt.. och du kommer alltid ha en plats hos mig!
min bästa Mli♥ älskar dig så grymt mycket, det har alltid varit vi, från födseln!
vi har otroliga minnen sen tidigare och har gjort mycket med dig.
är så tråkigt att vi inte umgås lika mycket längre.. vad hände?
Det måste ändras på, och det gäller alla tre brudar, saknar & älskar er

Kommentarer
Postat av: Lovisa

ja, det är synd. Men när det väl är nånting så har vi ju ändå varandra :) puss, jag älskar dig!

2011-05-16 @ 18:58:01
URL: http://tjofisablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0